تبیان، دستیار زندگی
شد   مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: دستور رییس جمهور ایران تعلیق اجرای داوطلبانه پروتكل الحاقی در تاریخ ثبت شد و طلسم استكبار جهانی شكسته شد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا حضرت حجت الاسلام  والم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با صدور دستور تعلیق اجرای داوطلبانه پروتكل الحاقی، طلسم استكبار جهانی شكسته شد

مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: دستور رییس جمهور ایران تعلیق اجرای داوطلبانه پروتكل الحاقی در تاریخ ثبت شد و طلسم استكبار جهانی شكسته شد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا حضرت حجت الاسلام  والمسلمین  قوامی مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم   گفت: در جهان امروز قدرت‌های كاذبی وجود دارند كه یك هنگامی باید مسأله‌ای به وجود آید تا آن‌ها از بین بروند. آن نیست مگر اینكه رییس جمهور ایران پس از تصویب قطعنامه بر ضد ایران بدون فوت وقت و بدون ترس بر اساس قانون و بر پایه‌های استدلالی، دستور تعلیق اقدامات داوطلبانه ایران را در برابر آژانس اعلام می‌كند.
وی اقدام جمهوری اسلامی ایران را عملی قانونی بر شمرد و گفت: این اقدام از روی احساس نبود بلكه كاری قانونی، فنی و حقوقی است. هنگامی كه بیان می‌شود مصوبه مجلس شورای اسلامی باید انجام شود حرفی است قانونی یا گفته می‌شود این قطعنامه غیر حقوقی و غیر فنی است همگی نشانگر اقدام فنی و قانونی ایران است. این اقدام تأثیر خود را نیز بر اراده ضعیف ابر قدرت‌ها خواهد گذاشت.
وی اضافه كرد: حوادث اخیر ممكن است عوارض محدود و بسیار كمی داشته باشد ولی بالاخره طلسم استكبار جهانی در این خصوص شكست. اقدام رییس جمهور ایران در تاریخ به ثبت رسید. درست در ایام دهه فجر انقلاب در انقلاب شد؛ در ماه محرم، عاشورای حسینی (ع) با عاشورای خمینی (ره) تقارن پیدا كرد و این اقدام هم به یادگار خواهد ماند. حركت جمهوری اسلامی موجب به هم ریختگی انسجام غرب شد و در آینده نزدیك تأثیر آن را شاهد خواهیم بود.
مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم تأكید كرد: این حركت، وحدت ملت ایران را بالا می‌برد و اعضای بی‌تفاوت انقلاب را به جوشش خواهد آورد و احساس غرور ملی و دینی به مردم دست می‌دهد. اگر این حركت جمهوری اسلامی با چند روز تأخیر صورت می‌گرفت تأثیر لازم را نمی‌داشت.
وی ادامه داد: تقارن عاشورای حسینی (ع) با انقلاب اسلامی و حرف باشكوه و عزتمند ایران كاری است خدایی، در روزهای آینده كه با دو عاشورا روبرو هستیم. مطمئن هستیم كه رنگ و بوی دیگری خواهد داشت. راهپیمایی 22 بهمن امسال از نظر كمی و كیفی با سال‌های دیگر قابل قیاس نخواهد بود مگر با اول انقلاب، امروز مشت‌ها گره خورده است شعارها از عمق جان بیرون می‌آید و بسیاری كفن پوش خواهند شد.
وی در پایان افزود: وقتی خداوند بخواهد عزت كشوری را تضمین كند، بیانیه كفار را در چنین زمانی منتشر می‌كند. ملت ایران، كه دنبال انگیزه هستند تا به صورت مؤثر و انقلابی وارد صحنه شوند، این فرصت ایجاد شده است. در این هفته تهدیدات پوشالی دشمنان را نیز خواهیم داشت كه نشان از عجز آنهاست. مجموع این‌ها دست به دست هم می‌دهد تا دهه فجر بی‌سابقه‌ای را داشته باشیم.